TNB peka dan prihatin terhadap isu pengebilan yang menjejaskan sebahagian pelanggannya. Ini termasuklah sesetengah pelanggan yang masih belum menerima bil elektrik mereka bagi bulan Julai, Ogos dan September 2016. Laman sesawang mikro myTNB Bills ini ada jawapan kepada soalan-soalan anda. Untuk pertanyaan lanjut, sila hubungi kami di talian bantuan bebas tol 1-300-88-5454 atau kirimkan e-mel ke billing@tnb.com.my
11 Oktober 2016
Isu Pelanggan TNB Tidak Terima Bil Elektrik Bagi Bulan Julai, Ogos dan September 2016
By Odai Oktober 11, 2016
Related Posts:
Apakah itu WiFi? Bagaimana ia Berfungsi? Apakah WiFi? Secara asasnya, WiFi singkatan kepada Wireless Fidelity sama seperti WLAN yang berasal dari 'Wireless Local Area Network'. WiFi berfungsi sama seperti lain-lain peranti tanpa wayar - ia meng… Read More
Bagaimana Untuk Menukar Nama Wifi Streamyx dan Kata Laluan Anda Kali ini kami ingin berkongsi satu tutorial untuk menukar nama dan password WiFi Streamyx anda. Kami rasa majoriti pengguna Streamyx tidak tahu cara untuk menukar nama dan password WiFi Streamyx ini. Jad… Read More
Masalah Semua File Bertukar ke .CHK di Pendrive Situasi ini banyak terjadi disebabkan shutdown komputer yang tidak sempurna atau Pendrive dicabut terlalu cepat. Apabila dibuka kembali, pendrive tiba-tiba kosong.. tidak ada data yang tinggal. Apabila dilihat d… Read More
Samsung Malaysia Electronics Umumkan Penarikan Semula Galaxy Note 7 Hari ini kurang dari dua bulan selepas Galaxy Note 7 dilancarkan, Samsung telah menamatkan penjualan produk ini. Ini berikutan prosedur penarikan balik produk ini berkenaan bahaya kebakaran dan peranti yang melet… Read More
Teknologi Li-Fi yang bakal menggantikan Teknologi WiFi Apakah Li-Fi? Sebelum itu, anda boleh membaca entry Apakah itu WiFi? Bagaimana ia Berfungsi? Light Fidelity atau Li-Fi merupakan satu sistem komunikasi Visible Light Communications (VLC) yang menjalankan komunikasi … Read More